Yarych – крекери для динамічної молоді

Торгова марка «Ярич" не перестає дивувати дизайном своїх товарів. Цього разу їх ділова турбота дісталася крекери – тепер у печенек абсолютно новий «прикид».

Виробники закликають подивитися на продукт новим поглядом, оскільки головний покупець їх крекерів – молодь, яка не сидить на місці і постійно кудись поспішає. Школа, інститут, волонтерство, подорожі, паті – в такому ритмі життя вимірюється одним сьогоднішнім днем. День народження, корпоратив – немає часу на підготовку. Можна злітати в кінотеатр, але поки добираєшся до одного пункту, спонтанні ідеї віднесуть тебе в іншому напрямку. Немає ніякого графіка і зобов’язань – тільки ритм і задоволення. Якраз для такого темпу життя і створений крекер. Цей помічник буде поруч при будь-якій події і навіть на ходу. Крекер виручить завжди і всюди.

Тепер на кожній упаковці крекеру Yarych вас чекає сюрприз у вигляді інструкції для приготування сендвічів і канапе. Купуючи цей продукт, ви одночасно знаходите цінну ідею, яку завжди можна пустити в меню вашого заходу. З крекером Yarych веселі вечірки забезпечені, головне завжди тримати його під рукою.

Для зручності покупки крекеру кондитери розмістили на упаковці його опис, приділивши увагу кожному виду. Тепер покупець може без праці вибрати собі печеньки за смаком. Достатньо лише поглянути на інформацію, що розкриває назву крекеру: «Крекер з какао» – бадьорить і ароматний, «Крекер вершковий» – ніжний і вишуканий, «Крекер з цибулею» – неперевершено смачний, хрустів, «Крекер ніжний» – делікатний крекер з тонким ароматом.

Директор компанії Yarych Оксана Казанчук так пояснює нововведення в дизайн: «Наша мета була в тому, щоб допомогти квапливому молодому покупцеві не заблукати у виборі крекеру, а швидко прийняти потрібне рішення. По-моєму, упаковка вийшла відмінна і слушна. Ми здійснили свою мету, оскільки інтерес покупця до наших продуктів зріс, як тільки він побачив нову упаковку ».

Кондитерська фабрика «Ярич» знаменита в Україні та інших країнах не тільки крекерами, а й прекрасним затяжним печивом «Марія», тортами Rozalini і широко відомим у всій Європі печивом Petit Beurre. Нерідко на фабриці з’являються хороші новини, що радують споживачів. Наприклад, зовсім недавно на Україні проходила традиційна осіння кондитерська виставка під назвою «Sweets Ukraine – 2016». В її рамках було проведено приголомшливий дегустаційний конкурс для кондитерів «Солодкий тріумф – 2016». Перемога присуджувалася в трьох номінаціях: «Тріумф інновацій», де демонструвалися солодкі нововведення кулінарії; «Тріумф якості», куди потрапили кращі продукти року, і «Гран-прі» – основний конкурс кулінарів. Фабрика «Ярич» здобула гідну перемогу в номінації «Тріумф якості» за своє дивовижне печиво «Марія оригінальна». Цей новий сорт отримав диплом за якість і смак, тепер він стане гордим продовженням лінійки «Марія», приєднавшись до трьох видів: «Класична», «З молоком і кальцієм», «З висівками».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *