Take it easy: показ весняно-літньої колекції chloe
Take It Easy: показ весняно-літньої колекції Chloe
Спортивна ретро-естетика і розслаблені силуети на шоу бренду в Парижі
Третій день Тижня моди в Парижі стартував з шоу французького бренду Chloe. Креативний директор марки Клер Уейт Келлер вже який сезон чітко описує образ героїні кожної з колекцій Chloe: це дівчина, що віддає перевагу строгим костюмам жіночні сарафани вільного крою, прихильниця лаконічною обробки і глибоких насичених відтінків. Цього разу до тих самих сарафанам Келлер додала варіації на тему спортивної ретро-естетики: спортивні комплекти з тонкого джерсі з лампасами і майки з контрастною окантовкою. Саме з них почався показ нової колекції бренду. Слідом за спортивними толстовки з застібкою-блискавкою спортивні штани на подіумі почали сусідити з романтичними топами з вишивкою кроше, а слідом топи змінилися сарафанах в тій же стилістиці, які до кінця шоу вже йшли один за іншим.
Незважаючи на використання безлічі декоративних елементів крою на кшталт рюш і мереживних вставок Келлер вдається вибудовувати чисті силуети без надмірностей, зачіпок очей, а грамотний вибір кольорів перетворює колекцію з стабільно вдалою в по-справжньому успішну.