6 Несподіваних речей, в які потрібно терміново закохатися
Twinkle Daughters – патчі
Патчі з кристалами для обличчя і тіла – це яскраво, як дорогоцінні камені; швидкоплинно, як тимчасове татуювання; сміливо, як нова зачіска. Тільки уяви, що за секунду ти можеш зі звичайної людини в вагоні метро перетворитися в єдинорога або казкову Снігову королеву з застиглими крапельками на обличчі. А потім так само швидко повернутися в свій образ.
Fangahra – корсет
Головна російська корсетная майстерня показує нову колекцію. Корсет (якщо він не декоративний і не надітий спеціально на плаття або сорочку) – це те, що дівчата звикли приховувати. Але Ніка Фангахра викладає всі карти на стіл і демонструє, яким бажаним може бути корсет.
Litkovskaya x Portal – взуття
Тут сміливість поєднується з авангардом і переплітається з модою. Взуття перетворюється не просто в предмет необхідності, а в модний ідол для поклоніння.
«Для мене важливо, щоб будь-який образ був повним – від вивіреної одягу, найменших аксесуарів і до правильного взуття», – розповіла Ліля Літковська.
Radical Chic – шовкову хустку
Ще одна річ в гардеробі, в яку пора закохатися – шовкову хустку. Лукбук наочно показує, яка в ньому може бути любов, пристрасть, ніжність, скромність і навіть азарт – все залежить від того, як його одягти.
Тетяна Парфьонова – стеклярус
Нова демікутюрная колекція Тетяни Парфеновой була створена спеціально для «Російських сезонів» в рамках Перехресного року культури Катару і Росії 2018. Головною темою показу стало «Цвітіння». Головним підсумком кутюрного експерименту дизайнера стала сукня як ідеальна форма для розквіту фантазії і майстерності. У цій колекції ти знайдеш цілі поля з вишитих стеклярусом суцвіть – ірисів і польових трояндових кущів.
RUBAN – виворіт
Дизайнери Аліса і Юля Рубан відкрили двері ательє і винесли «на обличчя» те, чим пишаються всі кутюрні будинку – виворіт виробів. У новій колекції бренд віддає данину складного ручної праці і копіткій роботі ательє. Це імітація технічних написів і ліній розкрою, перетворених в основу для декору, візерунків, виконаних як позначка, необроблені краї, нібито незавершені вироби.
«Ми пишаємося тим, що наші речі ідеальні зовні і також хочемо показати, що стежимо за кожним швом і стібком. Хочемо культивувати наше ставлення до вивороту, яка насправді – обличчя бренду »- кажуть дизайнери.