Michael kors представив дві нові рекламні кампанії
Michael Kors представив дві нові рекламні кампанії
Круїзна і новорічна колекції американського дизайнера в об’єктиві Маріо Тестіно
Це восени дизайнер Майкл Корс представив одразу дві нові рекламні кампанії: одну – на підтримку своєї круїзної колекції Michael Kors Collection (Resort), а другу – з нагоди запуску новорічної лінії MICHAEL Michael Kors (Holiday).
Графічний гламур став лейтмотивом колекції Resort, натхненної стилем ар-деко і атмосферою 30-х років в поєднанні зі зручним і як і раніше актуальним спортивним шиком. Невимушеність ліній, баланс графічних принтів, струмуючих текстур і відчуття легкості – все це читається в новій рекламній кампанії, над створенням якої працював легендарний фотограф Маріо Тестіно.
Головною героїнею кампанії стала російська топ-модель Саша Пивоварова, яку Тестіно зобразив на задньому сидінні вантажного автомобіля Cadillac Eldorado в розслабленому і богемному образі: країни, що розвиваються на вітрі волосся, невимушена поза, босоніжки на стійкому каблуці, сонячні окуляри – все це створює відчуття млості і спокою.
Зовсім в іншому дусі виконана рекламна кампанія Holiday, обличчям якої стала естонська супермодель Кармен Педару. Фотограф підкреслив класичну красу і елегантність героїні, яка готується до вечірки з нагоди Нового року. Лаконічне чорне плаття і строгий пучок відтіняють яскраві акценти в аксесуарах і макіяжі – до монотонного поряд дизайнер пропонує підібрати сумку кольору фуксії зі шкіри пітона чи зручний золотий клатч в поєднанні з виразними димчастими smoky eyes.
Нова круїзна колекція Illesteva в магазині SoSunny.ru
Ріанна, Селена Гомес і The Weeknd виступлять на шоу Victoria’s Secret