Intimissimi представив ролик, присвячений жіночу дружбу і красі

Кожен і кожна з нас є фахівцем в якійсь області, і ми можемо поділитися своїм досвідом і відчуттями з іншими. Мало того, ми просто зобов’язані це зробити тому, що в природі діє дуже простий закон «чим більше віддаєш, тим більше отримуєш». Ви можете висловити свою думку на сайті, написати Адміністратору порталу, кожному з авторів або експертів написав статтю або пост і стати одним з нас.

В честь 8 березня бренд Intimissimi і Наталя Османн запустили кампанію, присвячену жіночу дружбу і красі.

Зйомка проходила в готелі Anantara Al Jabar Al Akhdar. У проекті взяли участь талановиті та успішні дівчата з різних сфер діяльності: модель Ксенія Сухінова, актриса театру і кіно Юлія Хлиніна, музикант Дарина Чаруша, власниця мережі фітнес-студій Саміра Мустафаєва. І, звичайно, Наталя Османн – засновниця проекту #FollowMeTo.

Кожна з героїнь цієї історії має унікальну красою та історією успіху. Але об’єднує їх те, що вони здатні бачити красу навколо, готові надихати, ділитися і дарувати.

Ролик Intimissimi показує, наскільки кожна жінка багатогранна. Адже жінка – це диво природи, ніжне створіння, як і запашний квітка – символ краси, весни, який тонкою ниткою зв’язав історію всіх дівчат в проекті. Заворожлива атмосфера і неповторна енергія знайшли своє відображення в цій роботі.

Ми закликаємо всіх дівчат цінувати жіночу дружбу, надихати один одного і радувати подруг красивими подарунками, ідеї яких завжди знайдуться в магазинах Intimissimi.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *