Estée lauder: престижна косметика, яка підкорила світ
Estée Lauder – один з найбільших косметичних брендів ХХ століття і багато хто віддає перевагу цій марці. Але ринок мас-маркету пропонує безліч аналогічних продуктів.
Розберемося, у чому різниця між брендами преміум-класу і мас-маркету і на чому не варто економити.
Особливість брендів преміум-сегмента: дорогі компоненти і дерматологічні тестування
За складом не завжди можна відрізнити, де люксова косметика, а де продукція більш демократичних марок. Незалежно від ціни в доглядає крем може бути присутнім лецитин, гіалуронова кислота, рослинні і ефірні масла, вітаміни А, Е, кислоти та інші компоненти.
Важливо оцінювати ефективність косметики не лише за складом, але і по концентрації корисних речовин. У якісної продукції активні складові будуть перебувати на початку списку, що говорить про їх високий відсоток вмісту в засобі.
Бренди преміум сегменту намагаються наповнити формулу як натуральними компонентами, так і хімічними складовими. У розпорядженні таких компаній власні лабораторії і перед запуском нового продукту він обов’язково проходить перевірку.
Такий підхід допомагає створювати продукти, які не тільки не шкодять, а й допомагають оздоровити шкіру. Тональний засіб, консилер і губну помаду бажано брати хорошої якості. Вони не тільки найближче контактують зі шкірою, а й складають базу макіяжу.
Іншу декоративну косметику, наприклад, туш, засоби для нігтів і догляду за волоссям гідної якості і які не завдадуть шкоди, можна знайти і у демократичних марок.
Стійкість і легкість в нанесенні
Завдяки високій якості інгредієнтів продукти преміум-сегмента більш стійкі і "слухняні". Вони підійдуть не тільки професіоналам, але і любителям, витримають і робочий день в офісі, і кілька годин на зйомках, і вечірній раут.
Один із прикладів – бестселер преміального бренду Estee Lauder – тональна основа Double Wear Stay-in-Place. З поширенням самої марки засіб використовують візажисти в багатьох країнах.
Завдяки стійкому формулою тональний засіб не тече під софітами або сонцем, ефективно приховує недосконалості, не забиває пори, не стягується і не окислюється.
Але не тільки визажистам сподобався Double Wear. Навіть у непрофесіоналів виходить рівний і гладкий тон, якщо врахувати кілька простих моментів при нанесенні.
Важливо пам’ятати, що тональний крем дуже швидко схоплюється. Тому потрібно наносити його за допомогою вологого спонжа і тонким шаром, щоб не вийшов ефект пластиліну і залипання.
Продавець: Notino, s. r. o., Londýnské náměstí 881/6, 63900 Brno, Česká republika